ЄС готова до підписання економічної частини угоди з Україною       Перевибори ВР пройдуть до 1 листопада - Луценко       Кримські татари Туреччини вимагають повернути Крим Україні       На Майдані тривають протести підприємців проти Податкового кодексу       Верховна Рада ухвалила проект Податкового кодексу      
Соціологія
23-02-2011 13:18

Українці не хочуть іти на вибори - опитування

Якби парламентські вибори проходили у середині лютого, найбільше голосів би отримала Партія регіонів (16,8% від усіх громадян віком від 18 років), Блок Юлії Тимошенко (10,4%) та Блок Арсенія Яценюка «Фронт змін» (6,5%). Станом на жовтень 2010-го ці показники складали відповідно 28,5%, 9,9% та 5,3%. Такі дані соцопитування оприлюднив Київський міжнародний інститут соціології (КМІС).

Наступні три місця обіймають партія «Сильна Україна» Сергія Тігіпка(3,3% у лютому 2011-го та 8,1% у жовтні 2010-го), Комуністична партія України (3,3% та 3,4%) та Всеукраїнське об’єднання „Свобода“ Олега Тягнибока (3,1% та 2,6%).

Ще дві політичних сили мають більше одного відсотка прихильників: Блок Віталія Кличка (1,6% у лютому 2011-го та 2,3% у жовтні 2010-го) та Блок Анатолія Гриценка „Громадянська позиція“ (1,2% та 0,8%).

Частка виборців,яків середині лютого були готові взяти участь у голосуванні на парламентських виборах, в цілому по Україні складала лише близько 53% (у жовтні — 67%), зокрема, у Західному регіоні – 57%,  у  Центральному – 51%, у Південному – 52% та у Східному – 50%.

Запитання стосовно виборів до Верховної Ради у лютому було поставлено таксамо як у жовтні 2010 року:«Якби в найближчу неділю відбувалися вибори до Верховної Ради України, чи взяли б Ви участь у голосуванні? (якщо „так“) А яким був би Ваш вибір, якби у виборах брали участь такі партії таблоки?».

Опитування проводилося протягом 9-18 лютого 2011року. Методом інтерв'ю було опитано 2040респондентів, що мешкають в усіх областях України (включно з містом Києвом) та в Криму за стохастичною вибіркою, репрезентативною для населення України віком від 18 років.

Статистична похибка вибірки (з ймовірністю 0,95 і за дизайн-ефекту 1,5) не перевищує 2,3% для показників близьких до 50%, 2,0% - для показників близьких до 25%, 1,4% - для показників близьких до 10%, 1,0% - для показників близьких до 5%.